mediPRÁVNIK chráni už 913 ambulancií a lekární.

Viete, na čo si dať pozor pri hlásení poistnej udalosti?

redakcia mediPRÁVNIK  |  23.11.2020
Každá ambulancia alebo lekáreň musí mať uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu. V minulých podcastoch sme hovorili aj o ďalších druhoch poistenia, ktoré je dobré mať uzatvorené. V prípade, že dôjde ku škode, ako je napríklad nesprávne stanovená diagnóza pacientovi, neskoro naordinovaná liečba, zle vydaný liek, či vydaný liek po exspirácii, musí lekár alebo lekáreň riešiť poistnú udalosť. Ako má postupovať? Má komunikovať s poisťovňou sám, alebo je lepšie využiť pomoc makléra? Aké podklady by mal mať starostlivo odložené, aby ich mohol predložiť? Na tieto i ďalšie otázky bude v dnešnom podcaste odpovedať Henrich Ihnát, riaditeľ košickej pobočky spoločnosti Renomia, ktorá pôsobí v odbore poistenia a risk manažmentu. Advokát Ivan Humeník z advokátskej kancelárie h&h PARTNERS vám poradí, prečo je dobré v prípade súdneho sporu prizvať ako účastníka i poisťovňu.
Vypočuť na:   Apple podcasty  |  Google podcasty  |  Spotify  |  Podbean  |  YouTube