mediPRÁVNIK chráni už 1882 ambulancií a lekární.

Extra právne služby

1. Založenie alebo predaj ambulancie

Zvažujete životnú investíciu - kupujete ambulanciu, či lekáreň? Alebo naopak, predávate to čo ste v priebehu svojho profesného života vytvorili? Oba prípady majú jeden menovateľ a tým je záujem zabezpečiť, aby takáto transakcia bola bezpečná. Kupujúci chce získať fungujúce zariadenie so sľubovaným počtom pacientov (ambulancia), alebo finančným obratom (lekáreň). Predávajúci chce mať istotu, že cena za predaj mu určite pristane na jeho bankovom účte.


2. GDPR dokumentácia

GDPR dokumentácia pre ambulancie/lekárne, ktoré chcú mať istotu, že všetky procesy týkajúce sa osobných údajov pacientov vykonávajú v súlade so zákonom a nariadením GDPR. Na základe hĺbkového auditu vášho zariadenia vám pripravíme na mieru šité pravidlá a odporučíme ako postupovať pri ich zavádzaní do chodu vášho zariadenia. Zodpovieme vaše otázky a upozorníme na najdôležitejšie body týkajúce postupu pri zákonnom spracovaní osobných údajov.


3. Systém hodnotenia bezpečnosti pacienta

Nie je ambulancia ako ambulancia. Už dnes určite máte zaužívané svoje postupy komunikácie s pacientmi, objednávanie na vyšetrenia, či procesy týkajúce sa kontroly liekov/zdravotníckych pomôcok. Pravidlá bezpečnosti pacienta by mali byť kompatibilné s dobrými zvyklosťami vo vašej ambulancii. Jedine tak ich budete schopný denne dodržiavať. A to je kľúčový moment pre obstátie v klinickom audite. Na základe basic dokumentácie pre vás pripravíme špeciálne pravidlá šité na mieru vašej ambulancie aby neboli prekážkou, ale pomôckou pre plynulé a bezpečné poskytovanie zdravotnej starostlivosti.


4. Poplatky a cenník

Poskytovanie zdravotnej starostlivosti má svoju cenu. Robíte pre svojich pacientov viac, ako je štandard preplácaný zdravotnými poisťovňami? Uvažujete o rozdelení svojich služieb na základnú starostlivosť a na nadstavbu, ktorá umožní záujemcovi získať vyšší komfort a vašej ambulancii nový zdroj príjmu? Spoločne s vami pripravíme dokumenty a postup, aby ste svoj cieľ dosiahli.


5. Zápis konečného užívateľa

Nestihli ste si zapísať konečného užívateľa do Obchodného registra? Túto povinnosť môžme splniť za vás. V prípade záujmu o túto službu nás kontaktujte a my zariadime zvyšok.