mediPRÁVNIK chráni už 1959 ambulancií a lekární.

Podcast 230 - Pacient sa na mňa sťažoval! Ako mám ustáť spor s ním?

redakcia mediPRÁVNIK   |   17.6.2024

Nespokojný a sťažujúci sa pacient je asi najväčší postrach každého lekára. Sťažnosť môže poslať svojmu lekárovi alebo ju adresuje Úradu pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou. Dokonca môže rovno podať trestné oznámenie. Ako neeskalovať napätie a vyriešiť konfliktnú situáciu k spokojnosti oboch strán, vám poradíme v dnešnom podcaste. Advokát JUDr. Tomáš Husovský z advokátskej kancelárie h&h PARTNERS vám poradí, ako máte postupovať pri sťažnosti alebo trestnom oznámení, na čo si dať pozor a povie svoj názor, prečo sa pacienti sťažujú. Volám sa Maroš Černý a prajem vám ničím nerušené počúvanie.

Vypočujte si podcast
Nespokojný a sťažujúci sa pacient je asi najväčší postrach každého lekára. Sťažnosť môže poslať svojmu lekárovi alebo ju adresuje Úradu pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou. Dokonca môže rovno podať trestné oznámenie. Ako neeskalovať napätie a...
17.6.2024

"Podcast vychádza z právneho stavu účinného k 17. júnu 2024. V prípade, ak dôjde v budúcnosti k zmene predpisov, jeho závery nemusia byť správne. Radi vám vašu otázku zodpovieme aj prostredníctvom našej služby Právnik na telefóne."