mediPRÁVNIK chráni už 1959 ambulancií a lekární.

PharmaUpdate: Reklama na kozmetické výrobky musí spĺňať európske predpisy

redakcia mediPRÁVNIK   |   26.6.2024

S reklamou na kozmetické výrobky sa stretávame denne, na sociálnych sieťach, v časopisoch, billboardoch či letákoch. Bežne sa z nej dozvieme, že daný produkt najlepšou voľbou na ten, ktorý problém. To, čo výrobca alebo distribútor tvrdí, má však svoje pravidlá, ktoré sú regulované európskymi predpismi. Ak sa chcete dozvedieť viac, ako má reklama na kozmetické výrobky vyzerať, čo je dovolené a čomu sa je potrebné vyhnúť, vypočujte si najnovší podcast zo série PharmaUpdate. Sprevádzať vás ním bude Maroš Černý a jeho hostkou bude JUDr. Katarína Tomková z advokátskej kancelárie h&h PARTNERS. Prajeme vám ničím nerušené počúvanie.

Vypočujte si podcast
S reklamou na kozmetické výrobky sa stretávame denne, na sociálnych sieťach, v časopisoch, billboardoch či letákoch. Bežne sa z nej dozvieme, že daný produkt najlepšou voľbou na ten, ktorý problém. To, čo výrobca alebo distribútor tvrdí, má však svoje...
26.6.2024

"Podcast vychádza z právneho stavu účinného k 26. júnu 2024. V prípade, ak dôjde v budúcnosti k zmene predpisov, jeho závery nemusia byť správne. Radi vám vašu otázku zodpovieme aj prostredníctvom našej služby Právnik na telefóne."