"Podcast vychádza z právneho stavu účinného k 26. júnu 2024. V prípade, ak dôjde v budúcnosti k zmene predpisov, jeho závery nemusia byť správne. Radi vám vašu otázku zodpovieme aj prostredníctvom našej služby Právnik na telefóne."
S reklamou na kozmetické výrobky sa stretávame denne, na sociálnych sieťach, v časopisoch, billboardoch či letákoch. Bežne sa z nej dozvieme, že daný produkt najlepšou voľbou na ten, ktorý problém. To, čo výrobca alebo distribútor tvrdí, má však svoje pravidlá, ktoré sú regulované európskymi predpismi. Ak sa chcete dozvedieť viac, ako má reklama na kozmetické výrobky vyzerať, čo je dovolené a čomu sa je potrebné vyhnúť, vypočujte si najnovší podcast zo série PharmaUpdate. Sprevádzať vás ním bude Maroš Černý a jeho hostkou bude JUDr. Katarína Tomková z advokátskej kancelárie h&h PARTNERS. Prajeme vám ničím nerušené počúvanie.
"Podcast vychádza z právneho stavu účinného k 26. júnu 2024. V prípade, ak dôjde v budúcnosti k zmene predpisov, jeho závery nemusia byť správne. Radi vám vašu otázku zodpovieme aj prostredníctvom našej služby Právnik na telefóne."
Pacient, ktorý je zapojený do klinického skúšania môže dlhodobo užívať určité lieky alebo ich začne...
15.5.2024
V lekárňach sa bežne predávajú dietetické potraviny, alebo potraviny na osobité lekárske účely. Sú...
29.5.2024
Farmaceutická firma môžu mať registráciu lieku na nejakú indikáciu, konkurencia ju pritom nemá, aj keď...
12.6.2024
Na našom trhu sú lieky, ktoré síce nie sú registrované v Slovenskej republike, ale Ministerstvo...
18.9.2024