mediPRÁVNIK chráni už 1050 ambulancií a lekární.

69. Komunikácia s pacientom prináša nielen etické ale i právne riziká - ako sa im vyhnúť?

redakcia mediPRÁVNIK  |  3.5.2021
Zlepšiť komunikáciu zdravotníckych pracovníkov s pacientmi alebo ich príbuznými má za cieľ štruktúrovaný protokol - SPIKES. Krok po kroku vysvetľuje, ako podať pacientovi aj nepríjemnú informáciu, aby nebol traumatizovaný. O dokumente sa budeme v dnešnom podcaste rozprávať s bývalým štátnym tajomníkom Ministerstva zdravotníctva SR MUDr. Petrom Stachurom, Dr. med., MBA. Podelí sa s nami aj o svoje lekárske skúsenosti zo zahraničia. Psychologička, prof. Mgr. Andrea Madarasová Gecková, PhD. z Lekárskej fakulty Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach vysvetlí, na čo je dôležité si dať pozor pri oznamovaní nepríjemnej správy pacientovi. JUDr. Ivan Humeník, PhD. z advokátskej kancelárie h&h PARTNERS priblíži právny pohľad na spomenutý dokument i samotný vzťah zdravotníckeho pracovníka a pacienta.
Vypočuť na:   Apple podcasty  |  Google podcasty  |  Spotify  |  Podbean  |  YouTube